DNI day
GODZIN hour
MINUT minute
SEKUND second
Ile AI w bankowości? Praktyczne rozwiązania i wdrożenia
w bankowości z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Omówimy temat sztucznej inteligencji w szerokim kontekście, nie skupiając się wyłącznie na jej generatywnych aspektach. Zajmiemy się zastosowaniem AI w automatyzacji obsługi klienta przez chatboty i asystentów głosowych, analizą predykcyjną w bankowości, rozpoznawaniem obrazów
w procesach weryfikacyjnych oraz budową nowoczesnych platform danych wspierających rozwój AI. Przyjrzymy się również nowym regulacjom dotyczącym cyberbezpieczeństwa i ich wpływowi
na przyszłość tej technologii.
Zarządzanie i monitorowanie SI w dobie AI Act – demo platformy AI Governance,
Tomasz Kostrząb, Chief Technology Officer, TUATARA
Zagrożenia dla sektora bankowego ze strony współczesnych grup hakerskich,
Michał Ceklarz, CrowdStrike
Prezentacje w strefie demo będą odbywać się podczas przerw kawowych w specjalnie
wyznaczonym miejscu.
Co wiemy, a co powinniśmy wiedzieć o kliencie?
Pojęcie kilentocentryczności i hiperpersponalizacji nieustannie ewoluuje. Porozmawiamy o tym,
jak rozwiązania AI wpływają na ten proces, jakie wyzwania niesie dostosowanie do nowych regulacji,
w jaki sposób technologie mogą poprawić ochronę klienta oraz jak dobrze klienci rozumieją te zmiany. Zajmiemy się także rolą AI w procesie kredytowym.
Automatyzacja procesów bankowych z Gen AI w Snowflake: Inteligentne przetwarzanie
dokumentów – jak osiągnąć sukces w 15 minut?,
Wojciech Brzostowski, Senior Sales Engineer, Snowflake
Prezentacje w strefie demo będą odbywać się podczas przerw kawowych w specjalnie
wyznaczonym miejscu.
Świat ciągłej zmiany – bankowość w świecie przyszłości?
Podczas sesji trzeciej spróbujemy odpowiedzieć na pytania dotyczące przyszłości bankowości: w jakim kierunku zmierza, jakie wyzwania technologiczne i perspektywy przed nią stoją, jak skutecznie zmonetyzować nowe technologie oraz czy to tylko sztuczna inteligencja kształtuje przyszłość sektora.
Jacek Dobrowolski, FinOps & Monitoring Business Unit Manager, Cloudware Polska
Moderator
Uczestnik
Moderator
Uczestnicy
Czas przewidywalnego rozwoju się skończył. Czy polskim bankom uda się ponownie wyprzedzić czas? Sequel – 12 miesięcy później.
Rok temu liderzy polskiej bankowości uznali, że sektor musi przyspieszyć rozwój technologiczny.
Sprawdzimy, co udało się osiągnąć – od migracji do chmury i wdrożeń AI, przez zmiany organizacyjne, przyciąganie młodych talentów, po efektywne wykorzystanie danych i rozwój marketplaców. Poruszymy też kwestię regulacji oraz rywalizację z fintechami. Na koniec omówimy, jakie są plany na przyszły rok w obszarach płatności, cyberbezpieczeństwa i biometrii.
Moderator
Uczestnicy
Odkryj najnowszą atrakcję IT@BANK – dynamiczną strefę demo, gdzie innowacje spotykają się z praktycznymi prezentacjami!
Prezentacje w strefie demo będą odbywać się podczas przerw kawowych w specjalnie wyznaczonym miejscu. To doskonała okazja, aby poznać najnowsze rozwiązania i technologie w nieformalnej atmosferze.
Kontakt dla sponsorów oraz
dla uczestników z firm:
Sprawy organizacyjne
Marta Rakowska
m.rakowska@BANK.pl
tel. (22) 627 59 64
Kontakt z mediami:
Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. kom. 723 723 769
Centrum Procesów Bankowych
i Informacji Sp. z o.o.
ul. Solec 101/5, 00-382 Warszawa
Administrator strony www:
Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl