IT@BANK 2024

20 listopada

Hotel Hilton Warsaw City

00

DNI day

00

GODZIN hour

00

MINUT minute

00

SEKUND second


Trzeba biec tak szybko, jak się potrafi, żeby zostać w tym samym miejscu.
Jeżeli chce się znaleźć w innym miejscu, trzeba biec co najmniej dwa razy szybciej!

„Przygody Alicji w Krainie Czarów”
Lewis Carrol
Sesja I: Ile AI w bankowości? Praktyczne rozwiązania i wdrożenia w bankowości
z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Omówimy temat sztucznej inteligencji w szerokim kontekście, nie skupiając się wyłącznie na jej generatywnych aspektach. Zajmiemy się zastosowaniem AI w automatyzacji obsługi klienta przez chatboty i asystentów głosowych, analizą predykcyjną w bankowości, rozpoznawaniem obrazów w procesach weryfikacyjnych oraz budową nowoczesnych platform danych wspierających rozwój AI. Przyjrzymy się również nowym regulacjom dotyczącym cyberbezpieczeństwa i ich wpływowi na przyszłość tej technologii.

Sesja II: Co wiemy a co powinniśmy wiedzieć o kliencie?

Pojęcie kilentocentryczności i hiperpersponalizacji nieustannie ewoluuje. Porozmawiamy o tym, jak rozwiązania AI wpływają na ten proces, jakie wyzwania niesie dostosowanie do nowych regulacji, w jaki sposób technologie mogą poprawić ochronę klienta oraz jak dobrze klienci rozumieją te zmiany. Zajmiemy się także rolą AI w procesie kredytowym.

Sesja III: Świat ciągłej zmiany – bankowość w świecie przyszłości?

Podczas sesji trzeciej spróbujemy odpowiedzieć na pytania dotyczące przyszłości bankowości: w jakim kierunku zmierza, jakie wyzwania technologiczne i perspektywy przed nią stoją, jak skutecznie zmonetyzować nowe technologie oraz czy to tylko sztuczna inteligencja kształtuje przyszłość sektora.

Debata – AI-ring

Nowością w tym roku będzie debata w formule „Oxfordzkiej” – starcie poglądów na temat roli sztucznej inteligencji i człowieka w przyszłości bankowości. Czy AI może całkowicie zastąpić czynnik ludzki, czy też współpraca tych dwóch elementów jest kluczem do sukcesu?

RANKING Miesięcznika Finansowego BANK

Podczas IT@BANK 2024 zostaną wręczone nagrody dla najlepszych firm informatycznych działających na rzecz banków komercyjnych i spółdzielczych. 

SESJA I

 

AI w bankowości – perspektywy, monetyzacja i zagrożenia

W pierwszej części konferencji przyjrzeliśmy się ewolucji technologii sztucznej inteligencji w sektorze finansowym. Rozmawialiśmy o najnowszych zmianach, jakie miały miejsce w ciągu ostatnich kilku miesięcy, ze szczególnym naciskiem na rosnące znaczenie AI w modelach open source. Omówiliśmy, m.in. jak technologie deep learning wpływają na obszar DevOps oraz porównaliśmy różnice między wykorzystaniem AI w bankach w Polsce i za granicą.

SESJA II

 

Hiperpersonalizacja

Drugą sesję poświęcona była tematyce hiperpersonalizacji, obsługi klienta i dostarczania produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Zrozumienie, że dane stanowią kluczową walutę w nowoczesnej bankowości, doprowadziło nas do dyskusji na temat roli danych w tworzeniu hiperpersonalizowanych ofert. Skoncentrowaliśmy się na wyzwaniach, jakie niesie ze sobą personalizacja czasu rzeczywistego i sposobach na obniżenie współczynnika reakcji na przekaz marketingowy. Odpowiedzieliśmy również na pytanie, kto jest głównym beneficjentem rozwiązań w obszarze hiperpersonalizacji – bank czy klient? Poruszyliśmy także kwestie związane z monetyzacją danych oraz nowymi technologiami stosowanymi nie tylko w sektorze finansowym.

SESJA III

 

Wyzwania, technologie i perspektywy

Trzecia sesja konferencji była poświęcona zagadnieniom związanym z bezpieczeństwem w bankowości. Polskie banki oczami klienta to krajowy lider w obszarze cyberbezpieczeństwa – tak twierdzi ponad połowa Polaków. To z jednej strony wyróżnienie, z drugiej odpowiedzialność. Ufamy dzisiejszej bankowości, bo jest ona cyfrowo stabilna, co stanowi warunek bezwzględny funkcjonowania instytucji finansowych na całym świecie. Obecnie wszystkie banki podejmują wysiłek skierowany na budowę i wzmacnianie cyberodporności. Wyzwanie to skierowane jest nie tylko do instytucji finansowych, ale również wobec podmiotów świadczących usługi cyfrowe dla banków. O perspektywach i aktualnych trendach w obszarze cyberbezpieczeństwa rozmawialiśmy w sesji trzeci konferencji.

RANKING

 

RANKING Miesięcznika Finansowego BANK

Podczas IT@BANK 2023 zostały wręczone nagrody dla najlepszych firm informatycznych działających na rzecz banków komercyjnych i spółdzielczych. Dodatkowo, uhonorowane zostaną tytuły Wizjonera Rynku oraz Produktu Roku. Szczegółową relację znajdziecie Państwo na łamach Miesięcznika Finansowego BANK oraz na portalu BANK.pl

Debata CIO

 

Czas przewidywalnego rozwoju się skończył. Czy polskim bankom uda się ponownie wyprzedzić czas?

Stałym wyzwaniem managerów jest precyzyjne określanie najlepszego kursu i kierunku rozwoju. Już po raz kolejny w trakcie konferencji IT@BANK odbyła się debata z udziałem członków zarządów odpowiedzialnych za technologie i cyfryzację polskich banków.

.

  • dr Tadeusz Białek, Prezes Związku Banków Polskich
  • Paweł Minkina, Wiceprezes Zarządu Centrum Procesów Bankowych i Informacji, Redaktor Naczelny Miesięcznika Finansowego BANK

  • Paweł Białka, Executive Partner, Gartner Poland Sp. z o.o.

SESJA 1
AI w bankowości - perspektywy, monetyzacja i zagrożenia

  • Moderator:  Karol Mazurek, Dyrektor Zarządzający, Accenture
  • Uczestnicy: Przemysław Koch, Wiceprezes Zarządu, VeloBank SA

  • Aaron Kalvani, Global Director of Product Enablement, Iron Mountain

  • Marek Młyniec, Partner, Technology Consulting Leader, PwC Polska

Moderator: Adam J. Kępa, Director, Technology Consulting, PwC Polska

Uczestnicy:

  • Dariusz Flisiak - Dyrektor Zarządzający, IT Tribe Leader, BNP Paribas Bank Polska SA
  • Jacek Iljin, Dyrektor Zarządzający, mBank SA
  • Piotr Kowynia, Prezes Zarządu, Nest Bank SA
  • Maciej Ostrowski, Country Sales Director, ServiceNowo
  • Kinga Piecuch, Prezes Zarządu, HPE Polska

.

SESJA 2
Hiperpersonalizacja

  • Moderator: Tadeusz Woszczyński, Country Manager Poland, Austria, Czech Rep., Slovakia & Baltics,
    Hitachi Europe Ltd.
  • Uczestnicy: Grzegorz Olszewski, Prezes Zarządu, Alior Bank SA

Moderator: Piotr Krawczyk, Dyrektor Pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji, PKO Bank Polski SA

Uczestnicy:

  • Mariusz Gromada, Dyrektor Departamentu Customer Intelligence, Bank Millennium SA
  • Paweł Niedbała, Dyrektor Banking Business Unit w Comarch SA
  • Agnieszka Wojtkowiak, Dyrektor Biura CRM i Kampanii Bezpośrednich, PKO Bank Polski SA

Kontakt dla sponsorów oraz
dla uczestników z firm:

Paweł Wyżkiewicz p.wyzkiewicz@wydawnictwocpb.pl tel. 692 388 492

Karol Mazan k.mazan@wydawnictwocpb.pl tel. 512 151 989

Sprawy organizacyjne
Marta Rakowska
m.rakowska@BANK.pl
tel. (22) 627 59 64

Kontakt z mediami:
Emilia Ożarowska
emilia.ozarowska@cpb.pl
tel. kom. 723 723 769

Centrum Procesów Bankowych
i Informacji Sp. z o.o.
ul. Solec 101/5, 00-382 Warszawa

Administrator strony www:
Olga Kripiec
olga.kripiec@cpb.pl